Langs bij Pascal van SOPREMA Rijswijk

Pascal Lambregts is sinds 2006 werkzaam bij SOPREMA Rijswijk. Juist het meedenken en adviseren van de klant is wat hem plezier oplevert in zijn werkzaamheden als accountmanager. Zo ook bij vaste klant Henk de Deugd, van Gebroeders De Deugd Loodgieters- en Installatiebedrijf die al meer dan 22 jaar klant is bij SOPREMA!

 

Pascal: “Henk is al 22 jaar klant bij ons. Blijkbaar doen we toch iets goed. Vrienden? Nou ja, Henk en ik komen niet op elkaars verjaardag, maar we beginnen elkaar wel vrij aardig te kennen.”

Henk: “Sinds mijn zestiende zit ik in het dakwerk. Via mijn oude baas kom ik hier al. We kochten eerst alleen zinkwerk en dakbedekking bij SOPREMA Rijswijk. Dat hebben we uitgebreid met dakpannen. Ik wist eerst niet dat SOPREMA die ook had. Er is op dit moment veel vraag naar pannendaken. Dakwerk is voor ons als bedrijf de hoofdmoot. Verder doen we sanitair, gas, water en riolering. Of we genoeg werk hebben? Pff… teveel! Ik zou vaker nee moeten zeggen. Maar ja, ik ben een sociaal beest. Ik wil mensen graag uit de brand helpen. Echt, je wilt niet weten hoeveel werk slecht is aangebracht. Een lekkend dak gun je niemand. Dan spring je toch weer bij. Dat is best lastig: kwaliteit blijven leveren en afspraken blijven nakomen als het heel druk is. Werkweken van zestig uur zijn bij mij geen uitzondering. Alleen daarom al moet ik weten wat ik aan mijn leveranciers heb. Wat dakwerk betreft is SOPREMA onze enige leverancier.”

 

pascal lambregts

"Een hoge gunfactor, héél belangrijk in de dakenbranche." - Pascal Lambregts

 

Pascal: “Dat is nou wat je noemt een hoge gunfactor. Héél belangrijk in de dakenbranche. En ja, Henk is geholpen bij een totaalpakket.”

Henk: “Als het vertrouwen er is, ga ik echt niet overal prijzen opvragen. Ik wil eerlijk zakendoen en prettig samenwerken. Ik moet ervan op aan kunnen dat het goed zit, dan hebben we een deal. Dat mag wat kosten. De prijs is niet altijd het enige issue.”

 

Pascal: “Als Henk iets aanvraagt en ik weet een betere oplossing, dan denk ik met hem mee. Inderdaad, een stukje advies in moeilijke situaties. Ik wil de klant geven wat-ie nodig heeft. Ik doe mijn uiterste best om het juiste materiaal voor Henk te vinden. Dat schept een band.”

Henk: “Ik vraag ook weleens of ze bepaalde materialen op voorraad kunnen nemen, dan zit ik niet met levertijden en zo .”

 

"Het vertrouwen is er. Ik wil eerlijk zakendoen en prettig samenwerken." - Henk de Deugd

 

Pascal: “O ja, dat ging over die afwerking van de bovenkant van dat dak. Nou, dan zorg ik dat we het op voorraad hebben. Daarin kom je elkaar tegemoet.”

Henk: “Ik ga maar eens wat reclame voor jullie maken op Facebook. Hoe? Daar moet ik nog even over nadenken.”

 

Over SOPREMA Rijswijk

SOPREMA Rijswijk is gevestigd aan de Limpergstraat 12. Bij Royal dak & bouw zijn snelle en betrouwbare leveringen vanzelfsprekend. Zo heeft u de juiste producten op het juiste moment op de juiste plek staan en kunt u beginnen met uw werk wanneer u dat wilt. 

 

Meer lezen?

Lees ook het interview van vestigingsleider Gerard Peters van SOPREMA Zwolle. Gerard Peters (49) is vestigingsleider bij SOPREMA Zwolle en werkt hier sinds 2013. Aan de balie op de vestiging tegenover hem staat Marcel Groeneveld (44). Marcel is eigenaar van installatiebedrijf Groeneveld en komt al bij SOPREMA sinds 2007. Inmiddels zit hij 25 jaar in het vak en heeft hij 4 mensen in dienst. Zijn ambitie in 5 jaar? Helicopteren!