Handleiding MijnSoprema: account aanmaken

Als klant van ons heb je toegang tot MijnSoprema, jouw klantportaal bij Soprema!

 

Ben je nog geen klant, of heb je nog geen toegang tot MijnSoprema? Volg dan onderstaande stappen om toegang te krijgen tot jouw klantportaal.

Stap 1: registreren als klant

Klik recht bovenin op Registreren.

 

Ben je al klant van Soprema? Kies dan voor Bestaande klant en ga door naar Stap 2A.

 

Ben je nog geen klant bij Soprema? Klik dan op Ik wil klant worden en ga door naar Stap 2B.

Stap 2A: bestaande klant

Vul jouw klantgegevens in zoals deze bij ons bekend zijn.

 

Een Soprema klantnummer begint altijd met een C, gevolgd door 7 cijfers. Bijvoorbeeld: C1234567

 

Je kunt ook contact opnemen met jouw accountmanager of Soprema Center om toegang te krijgen tot MijnSoprema.

Stap 2B: nieuwe klant

Vul de gevraagde gegevens in. 

 

Jouw aanvraag wordt in behandeling genomen en na goedkeuring - doorgaans met 3 werkdagen - wordt jouw MijnSoprema account geactiveerd.

 

NB: Alleen bedrijven gerelateerd aan de bouwbranche kunnen klant worden bij Soprema. Wil je als particulier of niet bouwbedrijf onze producten kopen? Dan verwijzen wij je graag door naar onze partner Warmteservice.

LET OP: ben je nog geen klant bij Soprema en meld je je toch aan met het formulier voor bestaande klanten, zal je inschrijving langer duren!